Giorno della Memoria 2022

Pubblicata il 26/01/2022

In occasione del Giorno della Memoria il Comune di Isili e la Biblioteca Comunale, in collaborazione con lo Sportello Linguistico Sovracomunale Sarcidano Barbagia di Seulo, propone un allestimento particolare, immersivo ed emozionale, presso la Piccola Galleria del Corso.
Si tratta di un percorso bibliografico che, attraverso letture, visioni e ascolti, si inserisce in un’affettuosa, intima e coinvolgente ricomposizione della camera di Anne Frank nell’alloggio segreto, nascondiglio dove lei e la sua famiglia vissero dal luglio del 1942 all’agosto del 1944.
Una stanza fatta di oggetti, parole e suoni che offre uno sguardo tangibile sulla storia della vita di Anne, della sua famiglia, del suo famoso diario ed evoca in modo profondo sentimenti, emozioni, esperienze vissute, paure e la consapevolezza della tragedia imminente.
“Credo nel sole, anche quando piove” è una frase che la piccola Anne confida al suo diario segreto Kitty e rappresenta un invito alla speranza e ad intraprendere un viaggio dentro sé stessi, partendo dalla memoria degli orrori del passato per affrontare quelli del presente, mantenendo viva e accesa la discussione sulla tolleranza, sui diritti umani, sulla democrazia.
Lo spazio allestito sarà visitabile da giovedì 27 gennaio su prenotazione.

Per prenotazioni e info:
Biblioteca Comunale
☎️ 0782802641
📧 biblioisili@gmail.com

#comunedisili
#biblioisili
#giornatadellamemoria2022

In ocasioni de sa Dia de s'Ammentu su Comunu de Ìsili e sa Biblioteca Comunali, impari cun su Sportellu Linguìsticu Subracomunali Sarcidanu Barbàgia de Seulu, proponit unu allestimentu spetziali, chi tocat s'atentu e su sentidu, in is localis de sa "Piccola Galleria del Corso".
At a èssiri unu percursu bibliogràficu chi, cun leturas e materialis de castiai e ascurtai, at a cumpònniri in manera carinniosa, corali e interessanti s'aposenteddu de Anne Frank in su cuadòrgiu segretu, innui issa iat bìviu cun sa famìllia de su mesi de argiolas de su 1942 a su mesi de austu de su 1944.
Un'aposentu fatu de trastus, fueddus e sonus chi donat una bisura cuncreta de sa vida de Anne, de su contu de sa famìllia, de su diàriu suu famosu e ndi pesat in manera funguda sentidus, emotzionis, esperiéntzias de vida, timorias e sa cusciéntzia de su disacatu chi ndi fuat lompendi.
“Creu in su soli, fintzas e candu proit” est su pentzamentu de piciochedda chi Anne lassat in su diàriu segretu suu numenau Kitty e chi po nosu est un'àndala de ispera chi punnat fàcias a unu viàgiu aintru de sei, movendu de s'ammentu de is arroris de ariseru po parai faci a cussus de oi, poderendu scida e bia s'arrexonada a pitzus de s'arrespetu, de is deretus umanus, de sa democratzia.
Su locali aprontau s'at a pòdiri abbisitai prenotendi de giòbia, su 27 de gennàrgiu.

Po prenotai e po iscedas:
Biblioteca Comunali
☎️ 0782802641